Szkolenie / Kurs Google Ads (AdWords)

Uczestnicy szkolenia (grupy max 10 osób) dowiedzą się jak i gdzie reklamować się w internecie. Poznają praktyczną wiedzę, która pozwoli zaprojektować oraz uruchomić i optymalizować samodzielnie reklamy w Google Ads (AdWords). 

Zdobyta wiedza umiejętności pozwalają także na ograniczanie kosztów kampanii Google Ads, zwiększanie jej skuteczności oraz sposoby szczegółowego mierzenia efektów kampanii czyli konwersji. 

Szkolenie prowadzi Robert Duda – Certyfikowany specjalista Google, z 18 letnim doświadczeniem

SZKOLENIA GOOGLE ADS ODBYWAJĄ SIĘ W KATOWICACH, WROCŁAWIU ORAZ RZESZOWIE I WARSZAWIE 

Jak skutecznie reklamować firmę w Google Ads?

DZIEŃ 1 – SZKOLENIE GOOGLE ADS – POZIOM 1 (PODSTAWOWY)

MODUŁ I – WSPÓŁCZESNY HANDEL INTERNETOWY, A NARZĘDZIA GOOGLE 2021?

  • Jak dziś prowadzić biznes w sieci aby skutecznie dotrzeć do Klienta i sprzedawać w Internecie z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności w zakresie SEO oraz Google Ads i Google Analytics?

MODUŁ II – REKLAMA W GOOGLE ADS – JAK MOŻNA WYKORZYSTAĆ OGROMNE MOŻLIWOŚCI GOOGLE ADS DO ROZWOJU I DYNAMICZNEJ SPRZEDAŻY PRZEZ INTERNET.

  • Jak można wykorzystać ogromne możliwości Google Ads do rozwoju i dynamicznej sprzedaży przez Internet. ​
  • Strategia kampanii w tym m.in. Cele, produkty, hasła, promocje, budżety, produkty alternatywne

MODUŁ III – SEO TO FUNDAMENT I GWARANCJA TANIEJ ORAZ SKUTECZNEJ REKLAMY GOOGLE ADS

  • Jak samodzielnie zoptymalizować stronę lub sklep pod aktualne wytyczne Google. Na co zwrócić uwagę aby wygrać z konkurencją w wyszukiwarce – w kampaniach Google Ads?

MODUŁ IV – STRUKTURA KONTA GOOGLE ADS

  • Dlaczego fundamentem każdej skutecznej i taniej kampanii w Google Ads (AdWords) jest przemyślana struktura konta. Wynik jakości, Ranking Reklamy, Aukcja Reklamowa Google Ads.​

MODUŁ V – TWOJA PIERWSZA KAMPANIA W WYSZUKIWARCE 

  • Samodzielne tworzenie krok po kroku na żywo w interface Google Ads pierwszej kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google
  • Tworzenie kampanii w Search + podstawy optymalizacja i raportowania.

DZIEŃ 2 – SZKOLENIE GOOGLE ADS – POZIOM 2 (ŚREDNIOZAAWANSOWANY)

MODUŁ I – DLACZEGO WARTO WEJŚĆ NA 2 POZIOM W GOOGLE ADS?

  • Wprowadzenie na temat możliwości oraz efektywności dodatkowych funkcjonalności będących przedmiotem tego szkolenia – jak to wykorzystać z dnia na dzień w Twojej firmie? Jakie nowości czekają nas w Google Ads w 2021?
MODUŁ II – KAMPANIE GOOGLE ADS W SIECI REKLAMOWEJ (GDN). WPROWADZENIE.
  • Co to jest sieć reklamowa i jak ją wykorzystać w Twojej strategii marketingowej? GDN w strukturze konta Google Ads. Możliwości kierowania i rozliczania w sieci reklamowej. Podstawowe błędy w kampaniach GDN.

MODUŁ III – KAMPANIE GOOGLE ADS W GDN. TWORZENIE WŁASNYCH KAMPANII KROK PO KROKU

  • Samodzielne tworzenie pierwszych reklam w sieci reklamowej GDN ze wsparciem prowadzącego.
MODUŁ IV – KAMPANIE REMARKETINGOWE (W GDN I RLSA). WPROWADZENIE
  • Jak przygotować się do uruchomienia kampanii remarketingowych? Gdzie są Twoi odbiorcy? Grupy remarketngowe, grupy podobnych do, grupy po niestandardowe. Jak zintegrować Google Ads i Analytics pod remarketing?

MODUŁ V – KAMPANIE REMARKETINGOWE. TWORZENIE WŁASNYCH KAMPANII REMARKETINGOWYCH KROK PO KROKU

  • Samodzielne tworzenie swoich pierwszych kampanii, grup reklam, reklam na potrzeby Remarketingu (tutaj w GDN).

MODUŁ VI – KAMPANIE GOOGLE ADS W YOUTUBE

  • Jak zaplanować i uruchomić samodzielnie krok po kroku pierwszą Twoją kampanię reklamową w YouTube. Wprowadzenie i praktyczne ćwiczenia.

MODUŁ VII – KAMPANIE GOOGLE ADS W GMAILU

  • Jak zaplanować i uruchomić samodzielnie krok po kroku pierwszą Twoją kampanię reklamową w Gmailu. Wprowadzenie i praktyczne ćwiczenia.

MODUŁ VIII – INTEGRACJE GOOGLE ADS Z INNYMI NARZĘDZIAMI

  • Jak poprawnie zintegrować Google Ads z Google Analytics oraz Google Data Studio aby wycisnąć z reklam wszystkie możliwości i osiągnąć sukces?!

MODUŁ IX – “REKOMENDACJE” W GOOGLE ADS ORAZ RAPORTOWANIE

  • Czy i dlaczego warto przeglądać i uruchamiać Rekomendacje z panelu Google Ads oraz jak szybko i prosto generować automatyczne raporty z Google Ads?!

Do kogo skierowane są szkolenia Google Ads i Google Analytics oraz szkolenia SEO w projekcie SEM Days?

  • prowadzisz swoją firmę, masz stronę internetowy i chcesz sprzdawać przez internet,
  • pracujesz w dziale marketingu i sami chcesz tworzyć reklamy AdWords i pozycjonować strony
  • planujesz uruchomić biznes w sieci i chcesz skutecznie się reklamować w internecie, w Google, 
  • chcesz zdobyć dodatkowe umiejętności uzyskując przewagę na rynku pracy
  • wiek, płeć i stanowisko nie mają w tym przypadku szkoleń SEMDays żadnego znaczenia

Co zyskasz dzięki udziałowi w tych szkoleniach marketingowych?

  • poznasz standardy optymalizacji i użyteczności stron internetowych w kontekście wyniku jakości i rankingu reklamy Google Ads
  • dowiesz się jak samodzielnie optymalizować strony i sklepy zgodnie z wytycznymi Google aby Twoje kampanie Google AdWords były skuteczne i tanie
  • poznasz narzędzia do sprawdzania postępów pozycjonowania i efektów Google Ads, m.in. Analytics, Search Console czy SEO Power Suite
  • samodzielnie przygotujesz i uruchomisz pierwsze kampanie reklamowe w Ads i przygotujesz pierwsze działania Content Marketingowe w oparciu o raporty Google Ads i Analytics
  • sprawdzisz efekty podejmowanych działań reklamowych przez Ciebie lub firmę zewnętrzną

Co otrzymasz na szkoleniu?

  • niezbędną wiedzę teoretyczną oraz prezentacje online niezbędnych narzędzi
  • imienny, podpisany certyfikat udziału w szkoleniu
  • materiały szkoleniowe drukowane lub elektroniczne (PDF) w zależności od formuły szkolenia
  • kupon 10% zniżki na inne szkolenia oraz materiały edukacyjne w projekcie SUKCES W INTERNECIE 
Członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych

Z naszych usług korzystali m.in.

Nazywam się Robert Duda i poprowadzę najbliższe szkolenie,

jestem Certyfikowanym Specjalistą Google z ponad 18 letnim doświadczeniem. W trakcie realizowanych przeze mnie szkoleń i warsztatów podzielę się z Tobą moją wiedzą oraz ciekawymi przykładami ze zrealizowanych na całym świecie kampanii, a także podpowiem gotowe – sprawdzone rozwiązania, które będzie można zaimplementować do Twojego biznesu online. 

Zrealizowałem wiele kampanii w Google Ads (dawniej AdWords) w Polsce, a także m.in. w Niemczech, Austrii, USA oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich łącznie na budżet ponad 25 000 000 zł. Pracowałem m.in. dla takich marek, firm i instytucji jak Najwyższa Izba Kontroli, Bundesliga GmbH, Saint Gobain, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Ustronianka, Porsche, Izba Gospodarki Elektronicznej i wiele innych. 

Jestem trenerem podczas wielu szkoleń i warsztatów, prelegentem w ramach projektów regionalnych oraz ogólnopolskich, a także prowadzę zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu wykorzystania i optymalizacji narzędzi Google. Napisałem także dwie książki o charakterze poradników, które szczególnie polecam: “SUKCES W INTERNECIE – Poradnik na start, dla początkujących” (02.2019) oraz “Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet” (09.2018). 

Moje autorskie programy szkoleń wynikają z obserwacji, rozmów i analiz które pojawiły się podczas dotyczas zrealizowanych szkoleń, w których wzięło udział łącznie prawie 1000 osób. Gwarantuje więc naprawdę praktyczny i dopasowany do Twoich potrzeb projekt szkoleniowy. Do zobaczenia na najbliższym szkoleniu otwartym lub zamkniętym – dedykowanym dla Twojej firmy.7

Rekomendacje

Współpracujemy razem od kilku lat. Wiedza, umiejętności praktyczne i doświadczenie Roberta w zakresie optymalizacji, pozycjonowania oraz skutecznych kampanii AdWords bardzo mi pomagają w skutecznym pozyskiwaniu nowych Klientów do naszych sklepów internetowych, utrzymywaniu relacji ze stałymi klientami, a przede wszystkim skutecznej sprzedaży przez Internet.
Szymon
Właściciel Firmy AVIS Balustrady
Byłem na szkoleniach Roberta z zakresu marketingu Internetowego, z naciskiem na narzędzia reklamowe i analityczne Google. Polecam udział w szkoleniach i kursach SUKCES W INTERNECIE ponieważ jest to skarbnica wiedzy w sprawach rozwoju firmy, pozycjonowania, e-marketingu, generalnie wszystkiego co związane z Google i internetem 🙂 Naprawdę warto zainwestować i skorzystać z tych praktycznych szkoleń.
Kamil
Gwaranto - Studio reklamy video, teledyski, spoty
Zdecydowanie warto zaczerpnąć z wiedzy i doświadczenia Pana Roberta! Ogrom wiedzy oraz duża ilość praktycznych pomocy, testowanych natychmiast w praktyce. Dodatkowo szkolenia w małej grupie, co umożliwia bieżące analizowanie potrzeb i omawianie problemów już podczas szkolenia. Bardzo miła, luźna atmosfera 🙂 Pozdrawiam i serdecznie polecam !!!
Katarzyna
Dział Marketingu LUBAR S.A.
Świetne szkolenie. Indywidualne podejście, omówienie narzędzi na przykładzie potrzeb uczestników, przy tym wszystkim luźna atmosfera. Mega polecam i czekam na kolejne odsłony warsztatów 🙂
Marcin
Dział Marketingu Narzedzia.net
Szkolenie rzeczowe, prowadzone w świetnej atmosferze. Bardzo mała grupa sprzyja pracy przy komputerach i wyklikania całej ścieżki w oparciu o swoje przykłady stron. Prowadzący potrafi zainteresować tematem szkolenia 🙂 gorąco polecam.
Grzegorz
DIGIT-AL Rzeszów
Szkolenie prowadzone na najwyższym poziomie, duża dawka wiedzy, możliwość praktycznego przetestowania omawianej tematyki, wiele ciekawych i przydatnych porad. Szkolenie prowadzone warsztatowo przy elastycznym podejściu do potrzeb grupy w bardzo przyjaznej atmosferze. Zdecydowanie polecam Pana Roberta jako profesjonalistę w swojej dziedzinie.
Magda
Freelancer, Katowice
Z Robertem współpracujemy od 4 lat. Mamy duże wsparcie w zakresie optymalizacji sklepu, procesów sprzedaży w Internecie, analiz oraz przygotowywania i realizacji kompleksowych kampanii w Google AdWords. Efektem prac są stałe wzrosty sprzedaży przez wyniki pozycjonowania naturalnego oraz reklam płatnych naszych sklepów internetowych w Polsce oraz na Węgrzech. Serdecznie polecam!
Kamil
Votana Sp z o.o.
Łącznie zorganizowano 3 edycje warsztatów, w których udział wzięło 128 przedsiębiorców oraz mieszkańców Tarnowa. Współpracę oceniamy na bardzo wysokim poziomie. Profesjonalnie podchodzi do powierzonych jej zadań, a świadczone usługi każdorazowo nastawione są na najwyższą jakość i zadowolenie odbiorców. Gmina Miasta Tarnowa, jako organizator szeregu przedsięwzięć o charakterze gospodarczym i pro-przedsiębiorczym rekomenduje Pana Roberta Dudę, jako rzetelnego i pewnego Partnera do współpracy.
Agnieszka
Dyrektor Wydziału Gospodarczego, UM Tarnów

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE SZKOLEŃ SEMDAYS?

ZADZWOŃ: +48 606 476 711 LUB 507 957 579 LUB NAPISZ: BIURO@SPOZYCJONOWANI.PL

Organizatorem projektu szkoleniowego SEM Days jest Agencja interaktywna Spozycjonowani.pl

Spozycjonowani.pl Robert Duda | tel. 507-957-579 lub 606 476 711 | email: biuro@spozycjonowani.pl
ul. Mickiewicza 10A/12, 47-440 Nędza
NIP/VAT: PL6472223986 | REGON: 278029755 | Data powstania firmy: 01.04.2003

Szkolenia Google Ads    Szkolenia Google Analytics    Szkolenie Google Ads (AdWords) Rybnik   Szkolenie Google Ads (AdWords) Tarnów   Szkolenie Google Ads (AdWords) Opole     Szkolenie Google Ads (AdWords) Bielsko-Biała Szkolenie Google Ads (AdWords) Katowice