Strona
                główna SEM Days

Szkolenia Google AdWords  |  Szkolenia Pozycjonowanie  | Kalendarz szkoleń  |   Pytania i odpowiedzi Kontakt
SEM Days - szkolenia z
                pozycjonowania, adwords, optymalizacji oraz conetent
                marketingu

Szkolenie SEMDays: Podstawy Google AdWords

O szkoleniu Podstawy Google AdWords.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak i gdzie reklamować się w internecie. Poznają praktyczną wiedzę, która pozwoli zaprojektować oraz uruchomić i optymalizować samodzielnie reklamy w Google AdWords. Zdobyta wiedza umiejętności pozwalają także na organiczanie kosztów
kampanii, zwiększanie jej skuteczności oraz sposoby szczegółowego mierzenia efektów kampanii czyli konwersji.

Sprawdź kalendarz szkoleń Google AdWords >

Szkolenie przygotowaliśmy specjalnie dla:

- właścicieli małych firm planujących uruchomienie strony, sklepu internetowego
- osoby posiadające serwis internetowy, który ma pozyskiwać nowych klientów i generować zysk
- pracowników działów reklamy, marketingu i PR odpowiedzialnych za skuteczną promocję firmy
- przedstawicieli firm B2B, które chcą poszerzyć swoją ofertę o usługi Google AdWords

Jakie korzyści daje udział w szkoleniu?
- otrzymujesz wiedzę i umiejętności niezbędne do samodzielnego uruchomienia kampanii AdWords
- wiesz jak zwiększyć konwersję czyli skuteczność reklamy w Google
- potrafisz wpływać na Wynik Jakości i obniżać koszty reklamy
- potrafisz umiejętnie wykorzystywać budżet na reklamę z wykorzystaniem Google i innych kanałów
- imienny, podpisanych certyfikat ze szkolenia
- kupon na reklamę w Google AdWords o wartości 250,00 PLN
- 10% zniżki na inne szkolenia organizowane w ramach cyklu SEO Weekend oraz SEMDays



Z naszych usług skorzystali m.in.
Bundesliga






                                                          GMBH Audi GlassolutionsGASPOLUstronianka

    
Agenda szkolenia Podstawy Google AdWords:

8.30 - 09.00
Rejestracja uczestników
9.00 - 10.15 Reklama w Google:
rynek reklamy internetowej, reklama w wyszukiwarce Google, zasady działania Google Adwords, dywersyfikacja działań reklamowych
10.15 - 11.15 Kampania w Google Adwords:
omówienie podstawowych pojęć i funkcji, tworzenie pierwszej kampanii, ustawienia pierwszej kampanii
11.15 - 11.25 Przerwa kawowa
11.25 - 12.30 Prowadzenie kampanii:
słowa kluczowe, treści reklamowe, strony docelowe, rozszerzenia reklam AdWords, wynik jakości
12.30 - 13.00 Przerwa kawowa + poczęstunek (przepyszne kanapeczki i ciasteczka ;)
13.00 - 13.50 Optymalizacja kampanii AdWords:
śledzenie konwersji, optymalizacja stron docelowych, integracja i wykorzystanie Google Analytisc
13.50 - 14.00 Przerwa kawowa
14.00 - 15.15 Reklama w sieci reklamowej, remarketing, reklama video:
wprowadzenie do sieci reklamowej, optymalizacja kampanii w sieci reklamowej, wykorzystanie remarketingu i reklamy video
15.15 - 15.30 Pytania, dyskusja, zakończenie szkolenia
   
Kto poprowadzi szkolenie?
Robert
                      Duda
Robert Duda jest ekspertem z zakresu reklamy internetowej realizującym od ponad 12 lat wiele projektów w zakresie marketingu internetowego. Robert jest trenerem organizującym i prowadzącym szkolenia dla firm, instytucji rządowych oraz samorządowych, a także międzynarodowych korporacji z Polski, Niemiec i Czech, w tym m.in. Najwyższa Izba Kontroli, Bundesliga GmBH, Glass Solutions, Gaspol, Ustronianka, Lecce Pen Europe, Saint Gobain i ponad 100 firm z sektora MŚP.

Certyfikowani
                                                  specjaliści Google
                                                  PartnerMix wiedzy zdobytej podczas dziesiątków szkoleń i konferencji, w których brał udział jako prelegent oraz doświadczenie z wieloletniej pracy w zakresie pozycjonowanie, optymalizacji, reklamy w Google AdWords oraz analityki Google Analytisc sprawiają, że szkolenia prowadzone przez Roberta są nastawione na maksymalizację praktyki w podejmowanych tematach.
Robert jest
certyfikowanym specjalistą Google, w ramach programu Google Partner.

Zapisz się na szkolenie już teraz!


 




MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE SZKOLEŃ SEMDAYS?

ZADZWOŃ: +48 606 476 711 LUB 507 957 579 LUB NAPISZ: INFO@SEMDAYS.PL


SEM Days
Organizatorem projektu szkoleniowego SEM Days jest Agencja interaktywna Spozycjonowani.pl

Spozycjonowani.pl Robert Duda |  tel. 606 476 711  |  email: info@semdays.pl
Rybnik: ul. Jankowica 23/25, 44-200 Rybnik

NIP/VAT: PL6472223986  |  REGON: 278029755  |  Data powstania firmy: 01.04.2003